Tilknyttede dagplejere

Tværfaglig samarbejde med dagplejere der er tilknyttet:
Vi har dagplejere i området, som vi inviterer til forskellige aktiviteter og arrangementer. Det kan f.eks. være motorik, teater, årstidsfester og lege. Inden dagplejebarnet starter i Nordlyset, er det ofte på besøg nogle gange sammen med sin dagplejer, hvor de indgår i vores aktiviteter og dagligdag, så de der igennem lærer personalet, de øvrige børn og børnehaven at kende.

De nytilkomne forældre kommer på besøg til en opstartssamtale, hvor vi bl.a. taler om, hvordan opstarten skal være, for at barnet får de bedst mulige betingelser for en god start i Nordlyset.

Vi er ligeledes gæstehus for nogle af deres dagplejebørn, så disse børn bliver også vant til at færdes i vores børnehavemiljø. Både børn og forældre lærer vores hus godt at kende, så den dag, hvor de starter i børnehaven, er de godt kendt med dagligdagen, legekammeraterne og de voksne.

Børnehaven Nordlyset har derfor et godt samarbejde med dagplejerne.
Via dette link kan du finde ind til Dagplejen i område Syd under Kalundborg Kommune (åbner i samme vindue)

Find den tilknyttede dagplejer i Find Dagplejer og tryk på dagplejerens navn for, at komme ind på dagplejerens side.

I kan også altid ringe og høre, hvem af dagplejerne vi samarbejder med.